walkthisline.blogg.se

En tjej som bor på landet, älskar djur, natur, vänner, familj, resa m.m Har nyligen efter många års upp och nedgångar fått diagnosen Borderline. Jag hoppas att jag äntligen ska få den hjälp jag behöver och lära mig hantera mina xtra starka känslor och kanske göra de till min fördel istället för att stjälpa mig. Jag är en glad tjej som gärna hittar på hyss och bus, jag vill leva och drömmer om att hitta den äkta kärleken och att få en egen familj och leva lycklig i alla våra dagar. Jag drömmer om att bli fri! Fri från ångest, ambivalens, introvert, depressioner, krossat hjärta, låg självkänsla och självhat. Så följ gärna med på resan och tillsammans kanske vi klarar detta!

Dec. 01, 2012

Publicerad 2012-12-01 03:50:49 i

Ligger i min väns soffa skriver på mobilen därav stavfel... Har ikväll gjort alla fel.. Har förvisso haft trevligt med väninnor men har skrivit till alla ex och gamla ragg el inte ens det, snubbar som barit intresserade men som ja nobbat tidigare.. Fick reda på ikväll att han åkat... Utomlands.. Å han som bas ville åk t thiland, absolut inte aussie!! Å nu är han där, med andra tjejer o killar än mig...!!! Jag ville verkligen åka dit, de s ja hela tiden.. Men han ville bara åka thai... Ja fattar de inte!!! Mår skit! Tar på mig allt, va faan ska ja göra! ?
?? Hur kan han?? Varför?? Han älskade ju mig ... Sa Han.. För mig betyder de mer än så!!!

Kommentarer

Postat av: carina

Publicerad 2012-12-01 13:58:25

Ibland blir man galen på alla män.
Min kille var ute igår och sov borta hos sin moster. Ringde vid 10 i morse och säger att batteriet på båda mobilerna är slut. Säger att han ska ta sig hem. Nu är klockan 14:00 och han har inte kommit eller ringt. Direkt är jag där och tror att han är hos någon annan tjej.
Detta tror jag för att dom flesta av mina ex gjort det mot mig.
JAg går varje dag och känner mig ful och värdelös och när man får dessa tankar så känner man sig inte vackrare precis.

Du är värd så mycket mer än en kille som behandlar dig illa.
Kram på dig!

Svar: Hej! Jag förstår precis hur du känner men tyvärr är det ju sant som det sägs "att du kan inte älska el älskas av någon annan om du inte älskar dig själv" men det är svårt...Nu vet jag ju inget om din relation så men du får ju försöka tänka på vad du tror att denna mannen vill med dig inte vad du tror och vad de andra gjort innan! Det här är ju en annan kille och varken han eller du är värd att misstro om du inte har några "riktiga" bevis. Du kanske ska tro att du faktiskt också är värd något bättre än det du haft förut:)
walkthisline.blogg.se

Postat av: Eva

Publicerad 2012-12-03 16:54:02

Hej,
Det låter inte som du haft det särskilt kul med tanke på alla hyss med att skriva till ex och gamla ragg. Livet är tufft och du kommer få höra allt och lite till om din förra kille, Mr X, om du väljer att lyssna. Det är tufft att stänga av och säga rakt ut att "jag är INTE intresserad av vad som händer i Mr X liv". Det smärtar ju så oerhört mycket att "följa honom i smyg". Du måste släppa taget om honom. Han visade sig inte vara den du trodde. Du är värd så mycket bättre!!! Be dina väninnor om hjälp, kanske bara så att du blir sittandes i soffan i stället för liggandes, om du fattar vad jag menar. Väninnor är rackarns bra att ha när man famlar och tycker synd om sig själv. Ta hand om Dig! Snöiga hälsningar från Malmö


Svar: Hej igen! O tack för dina råd o hejarop:) Jo jag vet ju vad man ska och borde göra men det är så mycket lättare att ge dessa råd till andra för mig själv har jag andra regler som går ut på att jag inte är värd desamma som tex sånt som jag säger till mina vänner. Ena stunden känner jag att jag vill skita i honom eftersom han som du sa inte var den jag trodde men andra sidan gör det så ont och istället för att vara arg på honom blir jag ju arg på mig själv som om jag inte var tillräcklig och därför måste han göra säga saker mot mig.. Fel ja vet, men så svårt... Hoppas du haft en härlig vinterdag!
walkthisline.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela