walkthisline.blogg.se

En tjej som bor på landet, älskar djur, natur, vänner, familj, resa m.m Har nyligen efter många års upp och nedgångar fått diagnosen Borderline. Jag hoppas att jag äntligen ska få den hjälp jag behöver och lära mig hantera mina xtra starka känslor och kanske göra de till min fördel istället för att stjälpa mig. Jag är en glad tjej som gärna hittar på hyss och bus, jag vill leva och drömmer om att hitta den äkta kärleken och att få en egen familj och leva lycklig i alla våra dagar. Jag drömmer om att bli fri! Fri från ångest, ambivalens, introvert, depressioner, krossat hjärta, låg självkänsla och självhat. Så följ gärna med på resan och tillsammans kanske vi klarar detta!

Dec. 16, 2012

Publicerad 2012-12-16 21:49:22 i

Jag undrar varför det kommer o går så mkt... Ångesten.. Har ju varit bättre ett tag men nu är de sämre, förut tänkte jag på honom dygnet runt, verkligen varenda minut men sen kunde det gå till o med flera timmar och jag kom på mig själv med att inte ha tänkt på han! Skönt... Men nu äre lite Mer igen tyvärr.. Hade ju så mkt planer för oss..
Känns bara som att jag låtsaslever, vet att ja ska göra saker för mig men innerst inne när man är i riktig kontakt med sig själv vet jag ju att jag är inte lycklig...
För min dröm ÄR tvåsamhet. Att höra ihop med någon, ha någon som alltid finns där. En trygghet, bästa vän och älskare.. Jag har så mkt jag vill göra med honom och vill ju ha familj om inte alltför många år så då måste jag ju träffa honom snart om vi ska hinna med allt... Men var.????

Kunde det inte varit bra nu!? Jag tyckte redan jag hade haft min beskärda del av olycka smärta o skit! Varför?
Tråkigt att de töar ute också...
Börjar känna mig så stressad inför framtiden:(
Lussekatter

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2012-12-17 15:41:02

Hej! Livet går upp och ner. Ena dagen är allt OK och t o m härligt, så plötsligt kan nästa dag vara svartare än svart. Inte lätt, men att vara ledsen och ha sorg är ett övergående fenomen. Helt säkert. Ingen människa lever i resten av sitt liv med hjärtesorg. Om det vore så skulle vi inte överleva, eller hur? När du är deppig och tycker synd om dig själv är det fint om du har någon att prata med. Som kan hjälpa dig genom den tunga. Du har ju din mor och far, glöm inte att de säkert kan ge dig en varm hand när det känns förjäkligt. Sen har du ju en vovve!!! Önskar dig allt gott och hoppas du snart har mer roligt än ledsamt. Hälsningar från ett nu helt grått skåne - snön har regnat bort!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela