walkthisline.blogg.se

En tjej som bor på landet, älskar djur, natur, vänner, familj, resa m.m Har nyligen efter många års upp och nedgångar fått diagnosen Borderline. Jag hoppas att jag äntligen ska få den hjälp jag behöver och lära mig hantera mina xtra starka känslor och kanske göra de till min fördel istället för att stjälpa mig. Jag är en glad tjej som gärna hittar på hyss och bus, jag vill leva och drömmer om att hitta den äkta kärleken och att få en egen familj och leva lycklig i alla våra dagar. Jag drömmer om att bli fri! Fri från ångest, ambivalens, introvert, depressioner, krossat hjärta, låg självkänsla och självhat. Så följ gärna med på resan och tillsammans kanske vi klarar detta!

Kallt

Publicerad 2012-12-13 21:42:11 i Allmänt

Var der verkligen idag ungefär 15 grader och mer! Men de är väl härligt.. Har fått lov att elda inne, hade ju tänkt gå ut o kolla efter stjärnfall ikväll men inte blivit av. Skulle tydligen va flera hundra i timmen tror jag! Annars har det varit en rätt produktiv dag trots att jag inte kom upp i rätt tid. Har fixat lite julpyntning o sånt, skrivit listor om vad som ska göras köpas osv... Sånt är jag mycket för också göra listor och hålla på ska försöka fälja dem men håller oftast inte så länge.. Nu håller jag på o surfar runt för o kolla in vad jag kan önska mig osv. Börjar oroa mig lite för min ekonomi också.. Framtiden kommer ju så fort!
 
Har sökt några jobb men bara sådär halvhjärtat för jag vill ju egentligen göra nåt eget, bo på en gård, ha djur, skriva böcker, kanske ha nån form av djuruppfödning och kunna försörja mig på detta. Blir inget lyxliv men en helt annan livskvalite´än att jobba 8-5 varje dag hämta barn på dagis äta middag se på tv somna utan att prata med varandra.. Ja det är iallfall mitt drömliv men är juu svårt att verkligen komma dit. Och ja vet att det är jag fram för allt men.. min största dröm är att ha en familj, snart. Jag vill inte vänta längre, jag vill leva i 2samhet, jag vill ha nån att känna mig trygg med! Jag är så redo för att ha det där livet, är så avundsjuk på de där mammabloggarna där de skriver om att de bakar ekologiska bullar och ritar med sina barn i deras hemmasydda sparkdräkter...Typ..
 
Jag vill också ha det!! Typ.. Nu!!!
 
Hoppas Ni får en härlig helg, ska Ni göra nåt??
Jag ska till min vänninna med barnen imorn, vi ska ha lite myskväll o innan det ska jag till ätstörningsdoktorn..
På lör blire väl bara att va hemma o glo.. Sugen på vin men de går ju inte.. Kanske dax att baka lussekatter, då alltså, inte nu..
 
Ha de fint!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela