walkthisline.blogg.se

En tjej som bor på landet, älskar djur, natur, vänner, familj, resa m.m Har nyligen efter många års upp och nedgångar fått diagnosen Borderline. Jag hoppas att jag äntligen ska få den hjälp jag behöver och lära mig hantera mina xtra starka känslor och kanske göra de till min fördel istället för att stjälpa mig. Jag är en glad tjej som gärna hittar på hyss och bus, jag vill leva och drömmer om att hitta den äkta kärleken och att få en egen familj och leva lycklig i alla våra dagar. Jag drömmer om att bli fri! Fri från ångest, ambivalens, introvert, depressioner, krossat hjärta, låg självkänsla och självhat. Så följ gärna med på resan och tillsammans kanske vi klarar detta!

No more champagne..

Publicerad 2012-12-31 18:30:37 i Allmänt

Låter mer som en line i en dr alban låt typ no coke;) iaf i mina öron... Men det är ju texten till Abbas happy new year som jag om jag inte minns fel de skrev i samma veva som The winner takes it all och det var ju när de höll på att skiljas så är ju en rätt "blue" låt egentligen.. Passar nu tycker jag. Har aldrig varit nån nyårstjej, har väl heller inte varit riktigt lycklig nått nyår... Kommer inte ihåg så mkt från när jag va mindre, en gång vet jag jag hade en kompis över o det var bara mina föräldrar o vi hade hattar.. Ferstligt värre..! Men på senare år mest ångest... Så det är bara en dag som alla andra för mig, vet inte ens om jag ska skicka ut några nyårssms, får väl svara på de jag får ( är ju inte direkt så att telen går varm) Jag kan väl berätta för mina nära att jag bryr mig om dem en annan dag. Hade helst varit själv o kunnat kolla tv helt utan några störningar utifrån, att behöva verka glad, att förklara hur man kan kolla på tv så många timmar i sträck osv... Men nu går det tyvätrr inte. Jag hoppas Ni får en bra kväll ändå (nu gör jag det ändå) oavsett om Ni står med hattar, hummer å skumpa o bästa glitterstassen på eller om Ni våndas och har ångest på något ställe där Ni egentligen inte vill va, känner att Ni inte passar in i stämningen som råder eller om Ni liksom jag inte bryr er så hårt och tänker att detta är bara en dag som alla andra då om man är ensam får chans att känna sig luite extra ensam o misslyckad;) Just nu ganska likgiltig så det är skönt men den otäcka tjocka ensamhets ångest hinnan finns där strax under skinnet... Någon gång hoppas jag kanske redan nästra år att även jag ser fram lite mer emot kvällen och har någon att skåla med som återgäldar kärleken i min blick! Fast jag betvivlar iaf att jag nånsin kommer bli en riktig nyårsälskare, de räcker m jul för mig. Önskar iaf till oss alla som förtjänar det att 2013 kommer bli början på ett nytt och bättre liv på väg ut i friheten och tryggheten!! ps, ta de lungt med raketerna för alla våra fyrbenta vänner;) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela