walkthisline.blogg.se

En tjej som bor på landet, älskar djur, natur, vänner, familj, resa m.m Har nyligen efter många års upp och nedgångar fått diagnosen Borderline. Jag hoppas att jag äntligen ska få den hjälp jag behöver och lära mig hantera mina xtra starka känslor och kanske göra de till min fördel istället för att stjälpa mig. Jag är en glad tjej som gärna hittar på hyss och bus, jag vill leva och drömmer om att hitta den äkta kärleken och att få en egen familj och leva lycklig i alla våra dagar. Jag drömmer om att bli fri! Fri från ångest, ambivalens, introvert, depressioner, krossat hjärta, låg självkänsla och självhat. Så följ gärna med på resan och tillsammans kanske vi klarar detta!

Tänk..

Publicerad 2012-12-07 21:08:24 i Allmänt

vad glad man kan bli av lite musik o 3 glas vin:) känns så bra.. har till o med tittat på facesidor ja inte borde ja grät o de gjorde ont men nu är ja väl lite lullig.. Skulle gärna fortsätta in i dimman helt och bedöva allt va de går men pärona är väl snart hemma så de får bli lite bj;s o bevvan innan det...
Som sagt inbte säkert att alla mina inlägg tillfredställer alla men blir väl lite som mitt nya beroende på gott o ont.. känns som att jag ska ha ur mig allt o då blire här på min lilla cuberdagbok.. saknar...går som i vågor, nyss va jag jätteglad men nu kom ångesten ensamheten o saknaden precis när jag skrev... ta hand om er..

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2012-12-10 15:43:30

Hej! Åh vad det snöar här i Malmö. Det blir nog en vit jul! Kul! Hoppas du har det bra och att du och vovven har fått lite frisk luft. Ciao från ett vinterskåneland!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela