walkthisline.blogg.se

En tjej som bor på landet, älskar djur, natur, vänner, familj, resa m.m Har nyligen efter många års upp och nedgångar fått diagnosen Borderline. Jag hoppas att jag äntligen ska få den hjälp jag behöver och lära mig hantera mina xtra starka känslor och kanske göra de till min fördel istället för att stjälpa mig. Jag är en glad tjej som gärna hittar på hyss och bus, jag vill leva och drömmer om att hitta den äkta kärleken och att få en egen familj och leva lycklig i alla våra dagar. Jag drömmer om att bli fri! Fri från ångest, ambivalens, introvert, depressioner, krossat hjärta, låg självkänsla och självhat. Så följ gärna med på resan och tillsammans kanske vi klarar detta!

Natt

Publicerad 2013-01-09 02:59:35 i

Börjar faktiskt bli Lite trött nu redan lixom;) har ju Vänt ännu mer på dygnet nu men jag försöker gå upp, ställer klockan men det bara går inte!! Jag har typ försovit mig 2gr i mitt liv, en gång kom inte klockan igång o en gång hade jag varit uppe o dragit drinkar till kl 3 o jag skulle vakna sex å de va isgata! Med andra ord menar jag att jag brukar kunna gå upp även fast ja gärna är uppe en sväng på kvällen...
Är kanske det att ja inte har så mkt att stiga upp till som gör att mitt omedvetna ber mig att fortsätta va i drömmarnas värld när jag väl lyckats somna!?

För övrigt är jag inne i farmlivet, nu när jag inte har ngt eget liv längre så spelar jag oavbrutet ett spel som ja hitta på telen i förrgår men aldrig provat, hayday så nu är ja fast... Tänk om de va så lätt i verkligheten...
Har kommit på att Steve i bevvan kanske ändå är den bästa killen nu när han i säsong 7 börjar mogna till sig.. Har ju dock föredragit mörkhåriga killar men går ju alltid att färga;)

Nu vet jag av egen erfarenhet att om man läser en blogg har man inte alltid lust att "ge sig till känna" även när blogginnehavaren säger att ni kaaan väl skriva en liten kommentar så ja vet vilka som läser, snääääällla!! Brukar nästan bli lite irriterad Påt;)
Men nu ska ja va lika jävlig;)
Vi är ju i alla fall ganska anonyma här så ja begär inte namn o adress men vore kul med en liten rad då o då feedback, är ju lite nyfiken på vad Ni är för några som kan finna denna blogg "intressant"!
Har Ni kanske tips på hur man får ut bloggen till fler? Nu är ju inte mitt mål att bli nya kissie(deppie) kanske vore nåt haha... Behöver bara skriva av mig ibland men som sagt vet ju att de finns fler som jag som gärna skulle vilja ta del av en likasinnads tankar osv

Ps, Ägnar en speciell tanke till Malmöladyn som är duktig med att kommentera o peppa:)

Sov gott!

Va gillar vi denna bild? Hmm jag tänkte först att de lät lite dåligt men nu fattar ja ju va de menar... Lussekatter!

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2013-01-09 10:17:25

Hej kära du! Så paff jag blev när jag läste ditt senaste inlägg. Kul att du uppskattar mina tankar. Dina funderingar kring anonymiteten är "mitt i prick". Här sitter vi och skriver om det innersta, det svåra och obegripliga och kommenterar utan att känna varandra. För min del känns det naturligt att ge dig lite uppmuntran och tröst. Är helt övertygad om att du fixar detta. Du kommer hitta rätt till slut! Ha bara inte så bråttom. Se till att bli stark igen. Både i själen och i kroppen. Framför allt måste du börja tycka om dig själv igen... Lätt att säga men "I have been there". Ta hand om Dig. Varmaste hälsningar från Malmöladyn:-)

Svar: Ja det är klart jag gör:) Även om man inte alltid kan ta till sig det så fastnar det ju nånstans i ens skruvade hjärna;) Skönt också att man kan få häva ur sig all skit och ändå känna att nån tror på en och att det finns lite hopp! Att bara höra jaja ryck upp dig funkar lixom inte i min sitution:(Hoppas du haft en bra dag i detta gråa Svea!
Kram
walkthisline.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela