walkthisline.blogg.se

En tjej som bor på landet, älskar djur, natur, vänner, familj, resa m.m Har nyligen efter många års upp och nedgångar fått diagnosen Borderline. Jag hoppas att jag äntligen ska få den hjälp jag behöver och lära mig hantera mina xtra starka känslor och kanske göra de till min fördel istället för att stjälpa mig. Jag är en glad tjej som gärna hittar på hyss och bus, jag vill leva och drömmer om att hitta den äkta kärleken och att få en egen familj och leva lycklig i alla våra dagar. Jag drömmer om att bli fri! Fri från ångest, ambivalens, introvert, depressioner, krossat hjärta, låg självkänsla och självhat. Så följ gärna med på resan och tillsammans kanske vi klarar detta!

Sundae

Publicerad 2013-02-10 17:26:32 i

Idag har jag haft en ganska bra dag, har tagit de rätt lungt då de faktiskt är söndag.. Igår va de ju mello också, jag trodde inte nån skulle va bra men de visade sig att nästan alla låtarna va riktigt bra. Hade man bytt ut Felicia book lookaliken mot husfruarna så hade jag varit nöjd..
Jag har idag varit ute på vägen o åkt skidor m hunden "Doris" det gick riktigt bra, väldigt bra träning man blir rätt svett. Sedan körde jag 20min på crosstrainern också. Nu ska ja bli fit igen!! Hoppas jag, men ja minns ju att de ty ärr tog mkt längre tid att bli tajt än att bli lös:(

Hoppas Ni haft en bra helg!!??

Jag har också ätit ganska bra, håller på o lär mig dricka varm choklad utan socker, alltså bara kakao o mjölk. De borde väl inte va så onyttigt, ganska gott också.
Sedan har jag städat lite inne med.
Kollat ett BH avsnitt men är bara 2st kvar nu så måste spara. Kommer bli tomt utan dem...

Jag skrev ett brev till mitt X häromdagen, får se om han svarar... Jag önskar så gärna att han gjorde det så jag kunde veta om jag skulle gå vidare eller vänta på honom. Vi har ju inte hörts på nästan 3 mån och inte alls pratat ut så som man brukar göra när man gör slut så skulle vara så himla skönt om han kunde svara. Men tyvärr lär jag nog inte få de svar jag önskar, även om han saknar mig och skulle vilja ha mig tillbaka så tror jag tyvärr han är för lat och feg för att erkänna...
Och är de en sån kille jag vill ha? Nej antagligen ska jag väl i te det men vi var så otroligt tajta och nu är de liksom ingenting så skulle bara vilja ha ett normalt avslut..
Helst vill jag väl att han kommer tillbaka och att vi kan jobba på de negativa sidorna. Javisst ja kan ta en annan snubbe som ja tycker är lika snygg, samma humor, intressen, lika naturligt men som är mer stabil, trygg o hjälpsam.. Men vart ska jag hitta han???
Skulle vilja få nåt slags erkännande att han älskade mig och att det varit svårt för honom, att de inte bara är mitt fel o att jag fortfarande är det bästa som hänt han.. Men jag får väl försöka trösta mig själv för är nog tyvärr ingen ide' att förlita mig på han, kunde han inte prata då så lär han väl i te göra de nu:(

Har kollat lite på resor, men vet i te om min vän kan hänga på annars borde bag väl dra iväg själv å inte bara sitt o låta tiden gå.. Har lite ångest för de här nya jobbet, de är ju snart.. Är ju i te riktigt de jobb jag velat ha och jag kommer väl missa så mkt när de blir helg å kvällsjobb igen tyvärr. Men jag får väl passa på då jag inte har nån hemma å väntar. Men istället för att fortsätta med detta tidsfördriv som jag redan gjort i år kanske jag borde sticka ut i världen, åka till USA som jag alltid drömt om, söka lycka å kärlek!!??
Eller ska jag tro att den slår mig i ansiktet på hemma plan, blixten slår väl inte ner på samma ställe 2 gr va?
Men varför gör jag inget!!??
Tänk om ja i te heller klarar jobbet, ja kanske inte kommer ihåg, får panik el va som helst..

Hoppas Ni får en skön skön sön kväll!!
Någon som bor i Norrland förresten?
Vore kul att veta lite mer om nån har lust å berätta...

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2013-02-14 10:57:52

Hej! Hoppas allt är bra med dig och att du fortsätter din väg framåt! Ville bara skicka dig en liten hälsning och via cyberrymden en fin ros! Bästa hälsningar Malmöladyn, Eva

Svar: Hej och tack så mycket!! Det var verkligen rart av Dig! Hoppas du också fick något bevis på omtanke igår eller varför inte idag också:) Jag mår ganska bra hoppas Du också gör det! Ha en riktigt härlig helg!
walkthisline.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela