walkthisline.blogg.se

En tjej som bor på landet, älskar djur, natur, vänner, familj, resa m.m Har nyligen efter många års upp och nedgångar fått diagnosen Borderline. Jag hoppas att jag äntligen ska få den hjälp jag behöver och lära mig hantera mina xtra starka känslor och kanske göra de till min fördel istället för att stjälpa mig. Jag är en glad tjej som gärna hittar på hyss och bus, jag vill leva och drömmer om att hitta den äkta kärleken och att få en egen familj och leva lycklig i alla våra dagar. Jag drömmer om att bli fri! Fri från ångest, ambivalens, introvert, depressioner, krossat hjärta, låg självkänsla och självhat. Så följ gärna med på resan och tillsammans kanske vi klarar detta!

Slut

Publicerad 2013-01-10 20:41:45 i Allmänt

Jag är helt slut... Orkar inte göra nåt av det jag borde, vill inte ha de så här, har tänkt massor på han, på förr, vad som hänt. Vill bli lycklig men det går inte. Min kropp orkar inte, min själ orkar inte. Går liksom bara runt som i ett skal av mig själv. Likgiltig. Tycker inte att nåt är det minsta kul, försökte kolla på "svenska" roliga klipp (de flesta från usa) jag drog inte ens på mun en endaste gång... Orkade inte sitta kvar o konversera, har inget att säga, bryr mig inte om nåt. De frågade vad det var när jag gick. Kunde inte säga. Kunde inte säga för klumpen i halsen som stoppar gråten från att välla ut, hopplöshetens ilska och ångest som dansar inom mig som älvor på ett fält, som om de skulle komma ut gå loss som en stormande orkan och sedan lämna mig i en slapp, urvriden, blödande hög på golvet längst ner i ett mörkt mörkt hål...

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2013-01-11 13:18:31

Hej vännen! Det låter verkinnerligen som det är tungt för dig nu. Tänkte på en sak, du har ju en psykologkontakt, är det inte dax att ta ett snack med denne person. Tycker inte att du ska gå omkring och må så dåligt. Ring och tjata dig till en tid. Styrkekram från Malmöladyn

Svar: Tack kära du! Jag har varit där en gång nu efter jullovet så nu ska jag gå en gång i veckan igen. Men mina problem är väl inga som kommer lösas på en natt tyvärr.. Vet inte hur jag ställer mig till medecin heller. Men hoppas det blir liote bättre när min fysiska sjuka är bättre(har fått medecin för det iaf) Idag var även en lite bättre dag.. Väldigt upp o ner, tyvärr väldigt låga toppar och desto djuupare dalar:(Hoppas Du får en riktigt härlig helg!!
walkthisline.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela