walkthisline.blogg.se

En tjej som bor på landet, älskar djur, natur, vänner, familj, resa m.m Har nyligen efter många års upp och nedgångar fått diagnosen Borderline. Jag hoppas att jag äntligen ska få den hjälp jag behöver och lära mig hantera mina xtra starka känslor och kanske göra de till min fördel istället för att stjälpa mig. Jag är en glad tjej som gärna hittar på hyss och bus, jag vill leva och drömmer om att hitta den äkta kärleken och att få en egen familj och leva lycklig i alla våra dagar. Jag drömmer om att bli fri! Fri från ångest, ambivalens, introvert, depressioner, krossat hjärta, låg självkänsla och självhat. Så följ gärna med på resan och tillsammans kanske vi klarar detta!

Training

Publicerad 2013-01-28 15:25:23 i Allmänt

Nu sitter ja på ett tåg..Tycker de är lite skönt att åka tåg, gjorde de mkt förr när ja bodde på annan ort. Jag har en vän som i te kan åka varken buss el tåg för hon tycker det är jobbigt med allt folk och bakterier.. Tänker man efter lär de nog vara rätt mkt bakterier men ja brukar i te tänka såmål gt. Bäst äre ju om man får sitta själv. Jag gillar att sitta o kolla ut, titta på naturen och låta fantasin skena. Undra hur de skulle va om jag bodde på en av de röda gamla små gårdarna vi far förbi. Undrar va de har för liv de som bor där..köpa mackor o usla skvallertidni har för alldeles för mkt pengar! Nu är de tyvärr i te så långt kvar, ja skulle gärna sitta ett tag till..Jag har ju t.om bott på tåg el de va iofs buss. Gillar inte att åka buss i Sverige men va i SydAmerika å for runt o då åkte vi långa bussturer de var 24timmarsturer så man bodde i sin stol. Men de va rätt lyxigt,stolen va jättestor o bred ala first class, de gick att fälla så den blev helt vågrät mot natten, kudde,filt(rena såklart) mat o film osv
 
Jag ska hänga en vecka med goda vänner uppe t fjälls så de ska bli mysigt! Har varit på en kryss med några av de bästa i helgen för att fira min födelsedG. Det var riktigt kul o mysigt att få hänga så intimt, va ju bara ett dygn men kändes lixom lite längre så de va nice. Vann tyvärr inte storkommun på banditerna denna gången.. En av mina flickor blev förtjust i en servitör, han hette Tom. Måste ha vart Tom Cruise;)
Hade funderat lite på om man skulle hooka up med nån, är ju sånt man gör på kryssningar har ja hört;) men jag är verkligen inte sugen på sånt!! Visst är jag sugen och i större behov av närhet än va ja låtsas om men jag känner mig så otroligt oattraktiv just nu! Är inte kul att va fet tycker jag och nu känns de äntligen som att ja kan börja göra nåt åt det! Värsta är att de kommer ta längre tid än va ja tror:( 
 
Engångsligg brukar ja likna vid en pizza... Att först är man väldigt sugen å de vattnas i min när man tänker på vilken sort man ska ha o när man står där o väntar på den. Sen får man den, börjar äta o första tuggorna är ljuvliga men sen efter några slicar kommer ångesten.. Man minns hur de va sist, man ångrar sig, man vet att man kommer bli illamående o fet, inget gott kommer oftast ur det. Man skulle vilja sluta o bara gå därifrån, men de går inte.  Man lovar sig precis som förra gången att aldrig mer äta pizza...
 
Så nej de blev inget sånt, fanns inte ens så mkt o vila ögonen på. Jag vill ju ha ett förhållande en Karl (grattis) som känner mig o som ja kan va naturlig med. Har aldrig varit så bra på att lära känna nån, tycker de är så jobbigt! Bläää
Vi slet i alla fall in en liten gosse i hytten o körde lite m han som vi gjorde förr fast lite mildare;) kaxiga tjejer som frågar ut en ensam stackare men han tog de bra o efter mkt om o men tog han mitt nr, han va rätt så söt o verkade rar men alltså de va ju ingen blixt som slog ner direkt. Han har hört av sig idag så är ju lite nice att få lite sms men samtidigt känns de bu lite jobbigt lixom.. Va ska vi säga va ska vi göra? 
 
Han var också lite ensam över ett gammalt förhållande verka de som. Kom på en grej att jag har många gånger gjort så att jag haft kontakt m folk som känns lite jobbigt. Man är glad att få nåt(sms) lite spännande m nåt nytt som verkar i tresserad men samtidigt får ja sån ångest. Vet i te riktigt varför men de är kanske då man borde sluta?? Men de gör ja inte för ja är i sånt behov av lite uppmärksamhet. Mitt ex tex kände ja inte så med,då släppte ja allt, vart fast o beroende av han på en gång o då va de bara kul o spännande för varje kontakt!!
 
Sitter o lyssnar på en snubbe som pratar m en kille som är typ 10. Hans morsa sover o snubben pratar m killen på ett sätt som låter som att han är en ytlig gammal bekant till mamman el arbetskamrat el så. Han har en behaglig röst så nu vet jag allt om hans o pojkens minnen å drömmar osv har även förstått att han verkar vara mamma s nya dejt o ansträng ger  sig verkligen för att vinna pojkens gillan. Han lyckas nog...
 
 
 
Norrland i mitt hjärta<3 på nåt sätt bOrde jag nog se till att ha Norrland i mitt liv i framtiden...
 

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2013-01-28 21:13:32

Hej och vad jag blir glad av att du är på G! Skönt att få ta in annat än bara det gamla vanliga:-). Ha fantastiskt mysigt på "fjället" och roa dig kungligt i snön. En och annan vurpa hoppas jag få läsa om. Ta väl hand om dig. Varma kramar från Malmöladyn

Svar: Tack! Har haft de jättebra:)
walkthisline.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela