walkthisline.blogg.se

En tjej som bor på landet, älskar djur, natur, vänner, familj, resa m.m Har nyligen efter många års upp och nedgångar fått diagnosen Borderline. Jag hoppas att jag äntligen ska få den hjälp jag behöver och lära mig hantera mina xtra starka känslor och kanske göra de till min fördel istället för att stjälpa mig. Jag är en glad tjej som gärna hittar på hyss och bus, jag vill leva och drömmer om att hitta den äkta kärleken och att få en egen familj och leva lycklig i alla våra dagar. Jag drömmer om att bli fri! Fri från ångest, ambivalens, introvert, depressioner, krossat hjärta, låg självkänsla och självhat. Så följ gärna med på resan och tillsammans kanske vi klarar detta!

Det går

Publicerad 2012-12-12 22:26:12 i Allmänt

ju så sjukt fort! Tiden alltså.. Har inte gjort mycket alls i veckan som vanligt men det är redan snart torsdag!
Har vart hos min vanliga psykolog sista gången innan nästa år nu.. Ska bli lite skönt med lov faktiskt också.. Har haft lite lov härifrån också, i början blev det nästan som ett måste att jag ville in och skriva varje dag men sen har det känts lite tvångsaktigt också(lång bloggkarriär va, trött efter en vecka;) men är väl lite i min addhjärna som är full med idee´r och ett väldigt engagemang för att sedan falla platt bara.. Känns som att de är så i mitt liv också, har så otroligt mkt idee´r och tankar men jag kommer aldrig till handlingsstadiet! Är lite jobbigt.. Är väl mest jag som måste tag i det själv jag vet men är svårt..
Har haft jul och nyår lite som ett datum att efter det då händer nåt liksom, men vad??
Kanske dags att bestämma vad jag ska göra, vart jag ska ta vägen hur jag ska gå vidare med livet lite i taget men alltså jag fattar inte hur det ska gå till??!!
Såklart kanske jag inte kan få allt på en gång men någon början, men känner mig fortfarande så instabil, humöret och ångestatackerna kommer o går ganska kraftigt. Känner mig liksom halv, trasig...
What to do...

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2012-12-13 10:50:29

Hej,
Fick du inga bra tips från psykologen som du skall "arbeta" med under jullovet? Varje litet steg du tar, betyder enormt mycket för din självkänsla. Att bygga upp något som rasat, tar sin tid. Och du, glöm inte att Rom byggdes ju inte på en dag...!
Ha en fin dag och ge dig ut i den friska luften och skoja till det lite med din fina vovve. Kanske du kan sätta in en bild på din hund? Ciao från Eva i Malmö

Svar: HejNej faktiskt inte, vi hann väl inte med det. Trodde vi skulle setts en gång till innan men hon skulle va ledig, men vi skulle ta tag i lite mer uppgifter nästa år.. Det har verkligen varit riktigt fint idag! Har bara lite svårt att komma upp på dagarna tyvärr, är uppe sent o sen kommer ja bara inte upp. Ska försöka bättra mig.. Kan nog fixa nån bild på henne snart! Hoppas du fåår en fin helg!
walkthisline.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela