walkthisline.blogg.se

En tjej som bor på landet, älskar djur, natur, vänner, familj, resa m.m Har nyligen efter många års upp och nedgångar fått diagnosen Borderline. Jag hoppas att jag äntligen ska få den hjälp jag behöver och lära mig hantera mina xtra starka känslor och kanske göra de till min fördel istället för att stjälpa mig. Jag är en glad tjej som gärna hittar på hyss och bus, jag vill leva och drömmer om att hitta den äkta kärleken och att få en egen familj och leva lycklig i alla våra dagar. Jag drömmer om att bli fri! Fri från ångest, ambivalens, introvert, depressioner, krossat hjärta, låg självkänsla och självhat. Så följ gärna med på resan och tillsammans kanske vi klarar detta!

Sjukt

Publicerad 2013-01-02 17:30:42 i Allmänt

Att vara sjuk, har fattat att många är det men jag är trött på det nu! Nu pratar jag bara om att va förkyld, hosta, snora osv men det bryter ner hela mig, mådde ju bättre innan nu jul o nu känns de bara skit.. Kan ha varit att de va mkt att stå i då också och nu är allt bara slut... Hade ju nyår som min egen personliga tidsgräns för när jag skulle ta tag i mitt liv igen och nu är jag där.. Livrädd och utan en aning!!! Skulle ta tag i mina plufsiga valkar som väller fram här o var men det "går" ju inte nu när jag är sjuk... Men jag vill ha tillbaka min tränade kropp, trivs inte alls nu... Vet inte hur jag ska ta mig vidare... Hur börjar man, hur gör man?? Rekord för mig nu, har aldrig varit själv såhär länge... Snart 3 mån!!! I ett litet skämtmoment min psykolog hade frågade hon hur lång tid det tagiot förut ocgh sa sedan att då kanske vi ska börja va oroliga nu snart;) Jag vet att det är bra att va själv och det är ju otroligt att sen jag började träffa killar för typ 13 år sen är det den längsta tiden som gått nu utan att jag haft nån!! Men min dröm är ju att ha nån, inte vem som helst såklart men har ju varit redo i flera år för ett seriöst förhållande där man verkligen kan satsa!! Och vinna!! Vart finns han??

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela