walkthisline.blogg.se

En tjej som bor på landet, älskar djur, natur, vänner, familj, resa m.m Har nyligen efter många års upp och nedgångar fått diagnosen Borderline. Jag hoppas att jag äntligen ska få den hjälp jag behöver och lära mig hantera mina xtra starka känslor och kanske göra de till min fördel istället för att stjälpa mig. Jag är en glad tjej som gärna hittar på hyss och bus, jag vill leva och drömmer om att hitta den äkta kärleken och att få en egen familj och leva lycklig i alla våra dagar. Jag drömmer om att bli fri! Fri från ångest, ambivalens, introvert, depressioner, krossat hjärta, låg självkänsla och självhat. Så följ gärna med på resan och tillsammans kanske vi klarar detta!

Tröttsamt

Publicerad 2013-01-03 22:16:43 i

Tröttsamt att inte bli bättre, har kommit in i en extrasvacka tack vare att jag är sjuk... Har nu allt möjligt i mitt hemmaapotek så hoppas på bättring. Jag har ju en liten släng av hypokondri med så jag teor ju gärna de värsta. Men har inte ens varit för att säkerhetskolla på sjukan.. Får se om jag orkar det efter helgen om jag inte är bättre då... Har faktiskt en del erfarenhet av dålig koll på sjukhus så jag kör med hellre safe than sorrry! Har mkt svårare att somna nu också, mer ångest, läser glor på tv försöker sova men ligger bara o vänder o vrider mig och måste slå på tv igen när tankarna blir för verkliga och smärtsamma... Ja jag har alltså inte fått o lagt mig ännu heller..

Blir mkt ätande nu också, blev ju bättre strax innan jul men tack vare allt snask som hör julen till så har jag väl fått tillbaka det suget, gör ju inget på dagarna heller o slut på cigg...
Bara klagande och var det här mina enda problem skulle jag vara rätt lycklig! Det är allt det andra som plågar mig dag som natt som gör det omöjligt att le och vara glad!
Tror de v bättre förr på bullerbytiden! Verkar så mkt enklare... Det är för övrigt några av de bästa filmerna ja vet Lindgrensgrejerna...
Hippas Ni mår bra!!

För övrigt så saknar jag mina stränder i mellanamerica nu men jag hade så gärna velat vara där med min älskade nu:(

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela